dansken fragade tysken om han sett svensken


- det ar ju bara torsdag. vi kakar lite gratis mat, lyssnar pa musiken och kanske tar en ol. det blir bra, en lugn kvall..

sa lat det igar fram tills vi fick veta att det skulle vara gratis champagne pa vart hostel/nattklubb for alla tjejer mellan kl 22-23. det blev forfest pa kanadensarnas rum sen flodade champagnen! vi utnyttjade allt till fullo, man fick 5 stora glas var . sa under 45 minuter blev vi as kalas..hehe! dock inte riktigt lika kul idag. hehe. och ca2 timmar ar forsvunna fran mitt minne fran gardagen. ingen aning om vad jag gjorde dom 2 sista timmarna men jag vaknade upp hemma i alla fall.. no worries! idag har vi spenderat lite tid vid polen eller mest i polen faktiskt men sen var vi svulltna sa vi begav oss ut pa jakt efter bakisfoda. vi hittade falafel :) yammie ! dom kilona man tappade i borjan av resan nar vi levde pa vatten och brod borjar sakta men sakert smyga sig pa nu..hehe.. its the goon! och ikvall ska vi slap the goon igen. party party. cairns is crazy and we love it!


kort fran seglingen dar vi traffade alla goa goonisar :)



nu ska jag inhandla goon :)

over and out!

~ L.E

Kommentarer
Postat av: norrmannen

fröken eriksson har bleve solbränd igen ser jag ;) fint

2009-12-04 @ 14:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0