det blir inte mycket battre an sahar !

detta maste vara en av dom basta dagarna pa resan faktiskt! jag har haft ett leende pa lapparna sen jag vaknade. fantastisk morgon med morgonpromenad och kaffe ute pa takterassen i solen, sen kilade jag ner pa stranden dar det droppade in svensk efter svensk , och som vi stekte. lovely !!! sol stor SOL har det varit hela dagen !

nar jag kande mig fardig grillad kilade jag upp pa stadens gator och kakade lunch for 2 dollar, thaimat. favorit stallet har i Bondi, eller ja, favorit stallet i hela australien tror jag. sjukt billigt och gudomligt gott. sen vilade jag middag en timma i grasmattan vid stranden och lapade lite mer sol innan det bar av hemmat. underbart att bo 2 min fran stranden!!

sen blev det tvattning och medan tvatten var i maskinen passade jag pa att ta mig dagens andra promenad langs med havet och vagen tog mig till slut till en annan mysig strand med massa surfare. sen hangdes det tvatt och mina rumskamrater fran england tjatade hej vilt pa mig att jag skulle folja med dom ut ikvall. typ ALLA ska festa idag. ar nog for att alla ar sa lyckliga over solen som har varmt oss . jag tror min soldans i regnet gjorde susen igar :) men jag tackade NEJ, sen nar hande det??!! nja..jag laddar infor nyar. kan ju inte ha fredag och lordag varje dag. har ju en hel del dagar kvar pa resan som jag kommer festa sa en nykter ikvall ikvall skadar nog inte. efter tvatten blev det en tredje promenad, njot av solnedgangen. kan inte beskriva mysfaktorn har i Bondi nu nar det ar fint vader. LyCkA!!


morgon promme pa stranden!


min frukostplats


SOL och ett flygplan skrev Bondi dar uppe i det bla <3

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0