vad gjorde froken eriksson 2009?!

idag pa stranden innan alla andra anlande ( johanna, linda och malin) sa funderade jag pa mitt ar som gatt ! josses. kan man vara annat an nojd?! :) kan ju inte rabbla upp allt som hant nu men har kommer lite bilder, lite favoriter lite gott och blandat babbel om allt och ingenting.

Aret borjade med loneforhojning och vart foretag bytte namn och styre, numera kallas vi vid namnet DSB first, vist later det flott :) extra klirr i kassan tackade man ju inte nej till. sen nan gang i februari tror jag det var vankades det broloppsmassa dar jag bar en gron liten dress.



mars manad kom och vi drog till Miami Ida och jag. glassade och tog en tripp till bahamas :) lovely!!





Mars manad innebar ocksa fodelsedag. lilla jag blev 22 :)



det blev en laaaaaaang natt med firande som slutade med efterfest dar jag hittade mig en ny favorit!

April och maj var det mest traning och jobb som gallde, fint vader minns jag att det var med for brannan fran miami/bahamas satt i ett bra tag!

Midsommar kom och den firades hemma i Vetis. och SOM vi firade..haha!! favorit i repris nasta ar tack!!






Sommar sommar och allt vad det innebar. mest sjoslag, kaptener, smack, rockbar, clowner, umberella,bravader och daligt minne...

agnes och hilma kom till varlden. grattis frida o jimmie :) :)










en kvall dar jag fick en tio liters hink over mig...hahaha drankt katt..





lite golfande hemma i Vetis hanns det ocksa med. gront kort 2010 kanske?

pappasen

och daniel :)

sen blev det en spontan tripp till goteborg och den natten ar en av favoriterna denna sommaren!





Sen vankades det sail i Karlskrona vilket innebar 2 sjoslag. josses att man bara orkade! men ar det sail sa ar det! firas lika hart varje ar..







sen kom sommarens sista dagar. nagra fina sadanna :)









hosten kom och traning samt jobb blev ater min vardag. trivdes som fisken i vattnet med det eftersom jag visste att jag innom snart framtid skulle packa min vaska och dra! lagenheten hyrdes ut, biljetter bokades och pappas visakort hamnade i planboken eftersom mitt egna forsvan in i en automat dagen innan avresa sen bar det av. sondagen den 8 november tog jag mitt pick och pack, tog mig till london, vidare till malaysia dar jag och johanna spenderade 4 lyxiga dagar innan vi for till Australien dar vi nu har levt loppan i 7 veckor.






julen firades tro det eller ej med kalleanka och svenskjulmat i svenskakyrkan mitt i sydney. hehe. det trodde jag verkligen inte innan jag akte!


nyar ska spenderas har i sydney i morgon...ska bli saaa kul! picknick i parken med vin ost kex och annat smatt och gatt star pa tapeten. vi blir ett harligt gang. hall tummarna for att vadret gar var vag bara! hoppas man kommer ihag fyrverkerierna..hehe...vi ska samlas redan kl 12 pa dagen for att fa bra platser.. oj oj.. :)

maste kila nu !!
gott nytt ar pa er dar ute !!

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0