en snabbis

en snabb uppdatering komer har, det ar pa tok for varmt for att dra alla detaljer. dagen har i alla fall spenderats pa 2 olika strander , vi kopte oss ett busspass tillsammans med vara 3 norska tjejer och tva av dom kanadensiska killarna vi har lart kanna, vi har akt runt pa on och badat lite forsiktigt vid strandkanterna, det varnas for haj och maneter som vanligt. nu ska vi boka buss och boende for i morgon, vi drar vidare norr ut mot cairns. nu ska jag avnjuta min isvatten, jag dor av varme! det ar latt over 40 grader idag !phu..ikvall blir det en hamburgare och en eller tva drinkar i baren :) lite lyx.. maste maila pappa ocksa sa han kan kolla pa sitt visakort hur mycket av hans pengar jag har gjort av med..hehe.. jag har tappat rakningen, surt att inte ha sitt egna kort sa man kan ga in pa internetbanken och halla reda pa ekonomin. forhoppningsvis har jag sa pass mycket kvar att jag kan stanna har i australien i 2 manader i stallet for 1 som det var tankt fran borjan, detta landet ar pa tok for bra for att lamna redan efter 1 manad sa jul och nyar ska firas i sidney nu ar det tankt i stallet for thailand. maste bara fixa boende dar forst, lar vara fullbokat over allt..aja. det loser sig!


tjingeling
och hoppas forsta chokladbiten i julkalendern smakade bra ;)

*L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0