gaah!

nu har vi suttit vid datorerna i snart 2 timmar. har skickat in schemaval till jobbet ( blaaaa, fanns inte ens nagot jag ville ha ) forsokt boka boende i sydney men det funkar inte att betala med mitt visakort ( eller pappas rattare sagt) kul och resa med ett ickefungerande kort !! jag blir tokig. tur att jag kan ta ut pengar i automaterna i alla fall, an sa lange. men drygt nar man ska boka saker over natet och det inte funkar. SUCK ! aja nu bokar johanna sa far jag fora over pengar till henne sen. i morgon drar vi till Byron bay, ingen buss bokad och inget boende bokat. som vanligt. hehe. vi loser det i morgon.. nu ska jag trost ata en chokladbit!

over and out

~ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0