hangover

5.30 kom jag i sang idag pa morgonen. crazy. och annu en gang saknas det nagra pusselbitar i minnet. its the goon! hade galet kul i alla fall men vi missade happy hour igar igen i baren med 2 minuter, samma som i fredags !! fast det var nog bara bra. hade jag fatt i mig en droppe till sa hade nog bagaren runnit over. hehe. festa med kanadensare ar farligt! lite pinsamt idag pa morgonen nar staderskorna kom in pa vart rum och det var glas, flaskor, skrap och grejer over allt. och stolar och muggar som vi ''lanat'' fran koket eftersom vi var 10 pers hos oss igar. dom var inte sa jatte glada precis men vi latsades att vi sov och pratade inte med dom. rumet blev rent och fint i alla fall till slut. skont att ha forfest men slippa stada dagen efter . tummen upp! idag har vi inte gjort manga knop atit och vilat. och morgon ska vi flyga har i fran kl 6 sa vi maste ga upp vid 4 tiden, suck. eller ska man festa hela natten och inte ga och lagga sig?? tva svenska killar som jag traffade igar gjorde det inatt. jag var ju inte precis avundsjuk nar dom drog till flygplatsen vid halv sex tiden och jag kunde krypa ner i sangen i stallet. hehe.. vi far se hur det blir. egentligen hade vi velat boka om flyget och stanna kvar.

Cairns is the shit!

take care

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0