miami baby

Surfers paradice, australiens miami! I love miami, detta stallet, nja lite billigare , lite mysigare. Trivs som fisken i vattnet. antligen en ''storstad''. visst det ar inte sa stort sa man gar vilse men betydligt storre an dom andra stallerna vi har besokt har i australien, har finns verkligen allt, stranden med gigantiska vagor, shopping dyr som billig, mat, uteserveringar och nattklubbar! lite jobbigt bara att man faktiskt hittar toksnygga klader har och man inte kan kopa. visst ett och annat linne har det blivit men jag kan ju inte kopa med mig saker hem. det blir bara grejer som jag vet att jag kommer att kunna anvanda har och som jag troligtvis kommer att slanga sen innan jag ska aka hem eftersom jag med all sakerhet kommer vara gaaanska trott pa dom. men men, jag hinner med lite shopping i thailand/malaysia dagarna innan jag ska hem och fylla vaskan med nya grejer att forsoka trycka in i garderoben i min lilla etta :) lite trakigt att vi inte har nagra av vara norskor eller kanadensare har sa nu far vi ut och leta efter nya vanner att slap the goon med!


idag blev det an dag pa beachen! saa skont att antligen
kunna bada i havet. dom pastar att det ska vara ofarligt,
vi far val se, idag var det inga hajar i alla fall :)

take care

~L.E

Kommentarer
Postat av: frida

Shit vad fint... Du verkar ha "hittat hem"... Saknar dig här hemma gråa sverige:)

2009-12-08 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0