morning :)

trots regn igar hade jag en valdigt lyckad dag. borjade med att traska upp till bondi junktion och fonstershoppade. hittade skoaffaren man bara kan dromma om. skamdes nar jag stapplade in dar med mina flippflopp!! sen bar det av hemmat igen for ombyte till torra klader. det blev bussen in till stan dar jag motte upp Linda och malin pa ett museum, turist javisst :) sen vankades det kak i chinatown, en kaffe och chokladbit nere vid darling harbour och efter en laaaaang lite vilsen promenad hamnade vi svettiga och helt slut uppe i baren vi letat efter med utsikt over hela ( ja nastan i alla fall) Sydney. Dar blev det en uppfriskande drink och tjejsnack medan vi tittade ut over stadens alla hus och lampor. vackert vackert!

denna dag har jag rivstartat med en promnad pa stranden och inget regn an sa lange sa nu ska jag ta mig min kaffe, mina knackebrod och keson och satta mig pa taktrassen :) life is gooooood*

later

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0