tummen upp for cairns

jag vet inte hur bra man kan ha det men detta maste vara nara det basta. vi bor pa ett hostel for ca 170kr per natt i ett rum med 6 sovplatser men for tillfallet ar det bara jag och johanna (!), stort badrum, stor balkong, stooort fint kok, ac, mitt i centrum , stor pooool med storbilds tv och bar mitt i vattnet, nattklubb, gratis kak pa kvallarna och massvis med backpackers overallt! kommer kannas tungt att betala typ 500kr for ett ruttet rum i sydney over jul o nyar. har inte ens hittat nan stanns att bo an. hoppas det loser sig! har ar det i alla fall fantastistk. billigt och stralande solsken. idag har vi spenderat nagra timmar vid lagoonen ( inget bad i havet har heller pg av farligheter som vanligt) och nyss gjorde vi lite shopping, kan ju inte ligga och steka hela dagarna. 3-4 timmar racker gott och val men snart blir det nog ett dopp i polen ocksa for den har vi inte invigt an. livet har i Cairns ar toppen och jag antar att vi har nagra galna natter att se fram emot :)

take care~


scott och jag pa seglingen nar vi hade maskerad!
han och colin kommer hit pa lordag! da ar det FEST!
slap the goon!

~ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0