Turistat heeela dagen

Harbour bridge, opera house you name it! vi har varit overallt och lite till idag kanns det som. vi han till och med dra en svang Bondi och ta en fika, glass och kaffe, vad slar det?? skulle kunna vara choklad och kaffe da men detta var mumsfillibabba idag och jag fixade boende i Bondi for 4 natter sen efter att johanna har akt hem. nice place to stay:) synd bara att jag sag pa vadret att det ska vara 21 grader och regna just dom dagarna..aja bara det blir fint till nyar sa ar jag nojd. nyar forresten, da har jag inget hem..hehe..checkar ut den 31.men vem behover boende over nyar i sydney? inte sa att man kommer sova sa mycket dirrekt. ska nog ha packning pa Mikaela och Karins rum som jag traffade i Byronbay. vi ska nog anda dra i hop natt nyarsfirande ihop och om jag vill sa kan jag dela sang med mikaela. kosta billigt. gott ! :) annars ar det mesta fullbokat eller snordyrt..ikvall hander inget speciellt, kaka lite vitloksbrod kanske orkar inte laga nan mat ikvall, ar inte hungrig heller for den delen och halla tummarna for fint vader i morgon for da ska vi gora Manly osakert, turista vidare med andra ord!


turist javisst


skont att aka buss . mycket att titta pa :)


turisten in action


Bondi beach. lovely


det var allt for idag!

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0