04.25

i morgon inleds jobbdagen med taxi till ronneby:) nice..04.25 står den nedanför på min gata och väntar på mig, som förhoppningsvis inte har försovit mig, har inte gjort det hitills men nån gång ska ju vara den första och eftersom det var utgång igår så finns ju risken..känns lite lyx faktiskt att åka taxi igen på arbetstid och bli hämtad vid dörren!!
slutar redan halv 9 på morgonen sen är jag ledig på tisdag med..har en skön vecka framför mig!
idag har det dock inte varit lika skönt..palla sig iväg till fotbollen vid tolv tiden var lite kämpigt men som tur var så var vi innomhus..gick förvånansvärt bra för mig idag när vi spelade även att det var en hård natt :) det går oftast bättre för mig att lira dagen efter (så länge man inte mår illa vill säga) man spelar mer avslappnat på något sätt..fast jag var lite sliten där på slutet, 2 timmars fotboll en söndag är svettigt värre !! men som ni märker överlevde jag.
resten av dagen har spenderats i soffan.. :)
lite senare kommer veckans lista...

nu ska jag nog gå och köpa mig lite choklad..eller ska jag det ??kallt ute och sen lär jag säkert få ångest när jag har ätit upp den..hhmm...vilka problem man har :)

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0