27 dresses..



                            

Var och provade klänningar inför bröllopsmässan innan idag igen i över 1 timma..jag var helt slut efter det..
den klänningen jag egentligen skulle bära har blivit såld men ska förmodligen ha den på mässan ändå men var tvungen att pröva fler alternativ..riktigt kul :) vi hittade en annan klänning som jag ska ha att bytaom med och mingla runt i mellan visningarna..fick reda på vilken frissör som ska styla mig oxå. det ska nästan bli roligast..bli ompysslad som en prinsessa..jag hoppas dom kan sitt jobb så dom inte färgar mitt hår rött och sätter på mig rött läppsift som en riktig prussiluska.. :p
få visa bilder sen i helgen hur resultatet blev :) wiiieee !!

tro det eller ej men i morron ska jag jobba extra..hade ju egentligen inget annat för mig ändå, alla andra i stan jobbar ju så det gör inte så mycket..fint med lite övertid. och jag spara det självklart i timmbanken så jag kan vara ledig :)
eftersom jag var så snäll och ställde upp så fixade dom även ledigt åt mig på nästa torsdag..så nästa vecka slutar jag 9.30 på onsdagen sen är jag ledig fram till måndag morron :) lovely !!! sicken gliidare man är ;)
Nu sitter jag i soffan lagom sliten efter ett bosupass som var riktigt kul idag ..jag och Tove kämpade järnet !!
Så nu ska jag vara soffpotatis ett tag innan det är bed time !!
nattis

*smack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0