6 och en halv timma !

yes har redan varit uppe i 6 och en halv timma !! var lite trött innan idag när jag hade min rast i kristianstad som ni kanske märkte på mitt inlägg..fingrarna slant visst där några gånger så det blev lite stavfel men jag tror ni fattar vad jag skrev ändå..går man upp 03.30 är det okey att skriva lite slarvigt tycker jag.. :)
kom nyss hem från en promenad och idag gick jag förbi saltö badplats och kollade upp mot kiosken dom har där och vad får jag syn på ??!! jo en stor skylt med feta bokstäver : FRALLOR KAKOR OCH GLASS !
gaaaah..tänk vad gott med smör ost och marmelad på en färsk fralla !! geee miiiiiiig !!
Nu blir det duschen sen blir det shopping och lunch time ! :)

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0