ååh !!

finns något som jag verkligen HATAR !! Tog mig ner till affären och handlade frukost helt utsvulten, när jag kom hem funderade på om jag verkligen orkade koka ägg, ville lixom ha en snabb frulle i magen och ville inte vänta längre men sen kom jag fram till att ägg är ju faktiskt jätte gott..så jag kokade upp vattnet och allt såg ljust ut tills jag skulle skala dom..halva ägget följde ju fasen med skalet, jag svor och slängde ägget i soptunnan..som tur var hade jag ett ägg till, men det blev ju typ bara gulan kvar när jag hade skalat det...KUL..!!
angående friluftsdagen ser det inte så ljust ut..ingen som är direkt sugen på att göra något..pisstråkigt !! Jag är så trött på att strosa runt på stan varje lediga dag, shoppa och fika..det var mycket roligare när man var yngre då åkte man skridskor, pulka, grillade korv, fiskade, var ute och sprang i skogen!! nu börja solen komma fram oxå vem fasiken vill sitta inne på ett fik då??!! åååhhhh..kommer ihåg en helt underbar dag för några år sedan när jag stannade hemma från skolan( ooops! ) , var ute hos daniel i korsberga och han struntade i att gå till sitt jobb/praktik den dagen sen gick vi till affären och handlade bullar, mackor och fixade varm choklad, tog våra skrillor och åkte en hel förmiddag ! när vi kom hem bäddade vi ner oss i soffan och kollade på film, helt slut efter dagens äventyr och mumsade godis..*ta mig tillbaka !!!

*smack

Kommentarer
Postat av: sofie johansson

LindaLinda, spola ägget i kallt vatten innan du skalar:P sofie vet hur man gör:) hehe

2009-02-18 @ 14:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0