blåvitt

dessa plagg hänger nu i min garderob i väntan på våren...
märkte när jag fotade att jag visst faller för blått och vitt just nu..får nog ta en till shoppingrunda och skaffa lite andra färger, kan ju inte gå runt som en smurf varje dag :)


outfit

*nr1 : här ser vi en jacka/tröja i mörkblått från veromoda med guld dragkedjor, vit och blå sjal från indiska med blåa toffsar och en brun väska från h&m


*nr 2: tunika från ginatricot med knappar, virkad väst ginatricot och väskan från h&m


*nr3: mörkblått linne från åhlens, blommig kjol från h&m


*nr4: T-shirt från åhlens med roset och blå kjol från ginatricot


*nr5: favoriten :) Blus med blå väst från ginatricot och ljusa slitna jeans ginatricot


såhär kommer jag se ut när solen komme fram och fåglarna kvittrar :) *längtar
sorry för dåliga bilder men bättre än inget! mobilen får leka kamera tills jag har bestämt mig för vilken jag ska köpa..


*smack

Kommentarer
Postat av: Oscar

ojojojo vad fint;)

2009-02-27 @ 21:14:54
Postat av: Johanna

Hej linda

håller du på finland eller Grekland? haaha skoja men det syns att du gillar blått och vitt, det e snyggt. Den lilla jackan från vero moda va skiit fint! Och allt det andra! Kul att se dig på Gina idag=) Hoppas du får en trevlig helg pössss

2009-02-27 @ 22:54:48
URL: http://tjabbemoster.blogg.se/
Postat av: "kalmarsandra"

mycket fint Linda! :)

2009-02-28 @ 13:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0