dagen då jag INTE skulle snubbla

idag var det dagen då jag inte skulle snubbla på scenen och,,,,,, det gjorde jag inte heller :)
har haft fullt upp sen kl 8 idag på morgonen, fått håret och sminket fixat, bytt klänning hit och dit, ätit bröllopstårta,gått på catwalken, minglat och varit tärna på ett riktigt bröllop !! ååh de va såå fint!! undra om man själv kommer stå där som brud en vacker dag ?? ! det kanske är en bra idé att hitta sig en mann först så nu blir det utgång så då ska det spanas ;)
man är ju redan färdig sminkad så det enda som återstår är att hitta kläder..men ikväll blir det nog bara jeans och nån svart topp..eller...kjol kanske....frisyren passar doch bättre till klänning...hhmm...mm som ni märker så måste jag kila nu och rota igenom heela garderoben..ska vara på olearys kl 8 o kolla på melodifestivalen så jag får nog lägga på ett kol..
hörs i morgon och förhoppningsvis har jag några bilder från dagens visning då :)

ha en toppen kväll!!

*smack

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni va så fina idag vännen:D

2009-02-07 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0