dagen efter

frågan är varför man ska in och kladda i bloggen mitt i natten när man kommer hem ..haha
bättre det än att skicka massa fylle-sms i alla fall :) det kan bli riktigt illa...såg att jag visst hade varit inne på facebook med och kladdat lite..:) men ingen störa skada skedd ! *pust..alltid lika nervöst att kika i mobilen på söndagar !!
ja gårdagen har jag ju tydligen redan berättat om ( nattens inlägg ) så den vet ni ju hur den var..hehe
var i alla fall inne på Statt där det pimplades drinkar, skakades rumpa inne i slager baren heeela kvällen och spanades en hel del.. ;) hade verkligen skit kul !! måste erkänna en sak jag gjorde när jag kom hem...hör på detta..ÄGG och TZATSIKI ..hur gott låter det ihop?? tydligen tillräkligt gott för att jag skulle trycka i mig det när jag kom hem!! fy fan..hade lixom inget annat allternativ..visst, jag hade kunnat gå och köpa en pizza men ville inte ge mig ut i snöstormen igen..hade redan varit på en pizzeria typ 10 minuter innan jag kom hem men då var jag inte alls sugen på att äta så klart men så fort jag kom innanför dörren så blev man ju naturligtvis så jäkla sugen !! så jag fick ta vad jag hade..stinker ju lagom gott i munnen nu !! eeeuuu !!! och idag ska vi tydligen lira fotboll, hoppas det går men risken finns ju att det är inställt eftersom det snöade så mycke i natt..har i alla fall laddat upp med en tallrik yoghurt med päron, inte direkt det man är sugen på dagen efter men orka gå och köpa något ??!! nääää...
dax att ringa runt och snacka om nattens bravader :p

tjingis så länge

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0