Dan före dan..

Här sitter jag nu i min soffa och laddar inför morgondagens Bröllopsmässa !!
Dagen då jag INTE ska stuka fötterna i dom skyhöga skorna, dagen då jag INTE ska trampa på min klänning och trilla, dagen då jag INTE ska få black out och glömma stegen, dagen då jag INTE ska svimma av nervositet och dagen då jag INTE ska göra allt som jag INTE borde..!! ooooh...hur ska detta gå??!

aja här laddas det i alla fall upp med halumiost (gudomlig ), grönsaker med dipp och mjukiskläder !!
Och är alldeles alldeles SJÄLV !! kan det bli bättre??! vissa kvällar behöver man verkligen det....

Om ni nu vill se mig skrida fram i en underbar ljusgrön kreation i morron med svetten i nacken och ett nervöst leende och gör allt för att inte trilla så ska ni bege er till marinmuseet kl 12.00 14.00 eller 16.00...
för er som inte vågar er dit för att se mitt eventuella svandyk ner för scenen så kommer det nog bilder här i bloggen på framträdandet här i helgen så ni kan betygssätta mitt fall ner på golvet.... :s

nä håll nu tummarna för mig och min catwalk debut !!

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0