din buss..

- asså din buss hem går om nio minuter ( fatta, jag vill bli av med dig! )
- Jaha men då tar jag nästa den går om en timma... (??!!)
( EN TIMMA !! fy faaan jag pallar inte )

hur svårt ska det vara...fatta att du är dissad!!! din buss går om nio minuter..vad mer ska man säga...??!! stick !!
det var kul igår, det är inte kul idag...drrraaaa !! tillslut blev jag av med nattens bravader !!

nu ska jag fixa i ordning mig och stressa iväg för repetition inför bröllopsmässan nästa helg ..suck !! bakfull som man är..frågan är hur det ska gå..bara att bita ihop !!

*smack!!

Kommentarer
Postat av: Patrik "34a" Sjöstedt

Du måste gå rakt på sak med mig linda..

Jag förstod inte att du ville bli av med mig..=((((



Tack ändå,det var trevligt..

2009-02-01 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0