funderar

utgång eller inte utgång ??

Det som talar för utgång :
*Vin är ju bara såå gott
*inte kul att sitta hemma själv en lördag
*ledig från jobb i morgon
*det är melodifestivalen = då blir man alltid sugen
*hemma i soffan hittar man ju inte söndagskillen precis ;)
*hela stan ska ut

Det som talar för en hemma kväll :
*är lite sliten efter jobb
*det är sviin kallt ute
*ska lira boll i morgon
*har konstig känning i luftrören
*måste duscha och hitta kläder


okey det blev 6-5 till utgång !! hhmm..kanske ska ta mig i kragen och hoppa in i duschen..
aja duscha behöver jag göra i vilket fall..sen får vi se!
vad är bäst för fröken Eriksson ikväll??

uppdaterar när jag har bestämt mig..


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0