ganska sliten

lördagens bravader har satt sina spår..har varit sjukt trött idag och haft en sån måndagsångest..
men nu känns det bättre.. :) ska bara överleva kvällens träning med sen är måndagen gjord !
känner mig lite små hög för tillfället..jag blir det när jag har druckit kaffe och inte ätit på länge..blir lite skakig, får massa överenergi och blir tanksprid..så efter fikastunden med Tove fick jag springa av mig lite i affärerna innan jag gick hem och jag hade till och med sån energi att jag orkade prova ett par jeans..något som typ innebär att man håller på att avlida inne i provhytten eftersom det bruka bli så jäkla varmt, man måste dra in magen och hålla andan och hoppa och studsa för att kunna knäppa knappen men idag hade jag ju min kaffekick i mig så jag lyckades hoppa i ett par jusa slitna jeans inne på gina tricot som jag har spanat på lite och innan veckan är slut så lär dom hänga i min garderob, ska bara föra över lite pengar till kontot sen ska dom bli mina :)
ska läsa lite cosmopolitan nu och ladda inför kvällens mördar pass på lokomotion, dax att svettas ut allt socker jag åt hemma i vetlanda i helgen !

tjingis så länge

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0