god morgon bloggen

idag är det ledig dag och jag har sovit ut till kl kvart i sju..japp ni hörde rätt.kvart i sju slogs mina ögon upp och vägrade att åka ner igen en LEDIG dag..gick verkligen inte somna om.det var inte mycket att göra åt saken så nu har jag suttit uppe och kollat på nyhetsmorgon och väntar på att affären ska öppna här nere så jag kan kila iväg och köpa frukost..nu ekar det sådär i kylskåpet igen.nu behöver jag visst inte vänta längre för nu har den öppnat men frukosten får vänta lite, är ju upptagen här..förresten, hade en skum dröm i natt igen..att någon tvingade mig att klättra upp i toppen av en tall och sen fick jag inte komma ner även när det började storma så jag höll på att trilla ner !!det var hemskt..mörkt och regnigt var det oxå! kissade ju nästan ner mig av höjdrädsla!bort med hemska drömmar tack !! men känner mig trots nattens hemskheter helt utvilad och dagsformen är även idag på topp !!
skulle ju ha friluftsdag idag men frågan är om vi inte åker till ishallen i stället, det är ju ingen sol ute :( tyyyypiiiskt !!
men bara jag får åka lite skrillor :)  och se när patrik ( nyfiknapatrik.blogg.se) stapplar fram på isen..han är tydligen inte så vass på det där..hehe
inte för att jag är någon isprinsessa direkt så jag kanske inte ska yttra mig men jag kan i alla fall stanna sådär så det nästan sprutar lite is ni vet. :) yeeey !! i alla fall åt ena hållet..alltid nåt !
nä nu ska det fixas frulle och planera dagens utflykt..hörs säkert om nån timma eller två :)

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0