har så mycket ledig tid nu framöver

Slutade jobba halv nio idag..så nu sitter jag här i soffan, kl är elva och jag har redan hunnit jobba, gått en timmas promenix, plockat undan lite sen lördakvällen som vi hade här hemma hos mig och ätit frukost..Så skönt att gå upp tidigt och jobba för sen har man hela dagen att göra vad man vill!!
Har faktiskt prickat in att åka med kvinnliga lokförare både i går och idag..riktigt trevligt faktiskt..Ni ska bara veta vad vi har för samtalsämnen där framme i förarhytten..Det har blivit allt från kk-förhållanden till matlagningstips..Idag listade vi snyggingar som finns på jobbet..Vi kom fram till att vi har allt några charmtroll på tågen..hehe...Så det är alltså inte bara när man åker med patrik (nyfiknapatrik.blogg.se) som man pratar snusk.. :p
ska snart duscha för sen blir det lunch på stan med anna ( nu mera toffel anna ;) )
I morron slutar jag halv tio, torsdag är jag ledig, jobb fredag sen är jag ledig lördag söndag måndag !! har ju hur mycke ledig tid som hellst ju !! lovely !!!
Torsdag nästa vecka drar jag hem till Vetlanda en sväng för jag är ledig då fram till söndag så nu får ni förbereda er där uppe i skogen för snart blir staden osäker igen ;)
Nä nu ska jag fixa i ordning mig, kommer nog ta lite tid för idag är jag faktiskt lite sliten av att ha gått upp innan tuppen..Brukar vara pigg som en lärka men även den piggaste har sina trötta dagar :)
tjingiis*

*Smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0