det hängde på linnet

jag kom nyss hem efter ett mördarpass på lokomotion..Box passet var sviiin jobbigt, nästan som kick'n box men bara nästan och även denna gången hade jag en träningspartner som var två huvuden längre än mig.nästa gång ska jag fasiken ha någon som är lika lång som jag, eller jag menar lika kort som jag..mina 1.64 är inte mycke att komma med ..hehe tur att det finns klackar !! men dom kan man ju inte ha på sig under träning direkt..
det var tydligen till och med fel att ha på sig rosa linne !! såg direkt instruktörens blick när jag trippade in i salen med min blonda tofs och rosa nike linne..fel val Linda..helt fel...instruktören hon hade några gamla slitna joggingbyxor och ett grått dassigt halvslapt linne.hon verkade tro att jag var en såndär lite oseriös tös som var rädd om naglarna och inte ville bli svett och hur mycket jag än boxade och sparkade fick jag inte höra minsta lilla uppmuntrande ord från henne utan hon körde stenhårt på första intrycket hon fick av mig när hon såg mig och dissade mig totalt..aja...
okey jag var väl inte världsbäst idag direkt, var ganska besviken efter träningen om jag ska vara ärlig..hatar när jag inte kan något perfekt redan från början..gick och ältade träningspasset fram och tillbaka på vägen hem..åhh om jag bara kunde få till högerkroken, sparka lite hårdare med vänstern och bla bla bla...alltid samma visa med mig..lika dant efter fotbollsmatcher då ligger jag på kvällen i sängen och maler matchen om och om och om igen..även om man har gjort en kanon insatts så finns det alltid något som jag hakar upp mig på..aldrig är jag nöjd och det enda jag ville efter träningen var att träna igen igen igen och igen !! bara mata slag tills dom sitter...
men antar att det inte är den bästa metoden..det blir nog bättre av att sova på saken och ta nya tag tills nästa gång detta var ju faktiskt mitt första Box pass, Karin är dessutom mycke längre än mig och jag var hatad av instruktören så jag ska inte gräva ner mig för detta...oooh vad bra det låter, men om jag känner mig själv rätt så skrev jag bara detta för att det lät bra och för att ni inte ska tro att jag är så barnslig som ligger och lipar för ett litet träningspass..hehe..men jag vet en som kommer ligga i sängen och grubbla på vad hon skulle ha kunnat göra bättre på dagens träning !! fröken Eriksson it is :)


*tack och smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0