Hjäääääälp !!

God morgon !!

det brinner i karlskrona !!
hela tågstationen, lokomotion, infartsleden och området runt omkring där är avspärrat !!vet egentligen inte så mycket än, den enda information som har gått ut är på radion än så länge.. tydligen exploderar det lite titt som tätt oxå eftersom det är massa gasbehållare och grejer ( ooops nu hörde jag en smäll !! ) där det brinner..illa illa !! räddas den som räddas kan..och jag som inte har någon mat i frysen för en sån här krisituation!!! eller okey..så illa kanske det inte är men det låter läskigt..kanske var därför jag vaknade en halvtimma innan klockan ringde idag..hhmm..aja..det blir inget jobb på tåget idag i alla fall efter som dom inte kan köra hit så det blir nog att ta någon bakväg förbi området med taxi ner till malmö..nu ska i alla fall uniformen på så får vi se hur jobbdagen blir ! spännande
hör av mig sen så ni vet att jag lever :)

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0