home sweet home

skrev ihop ett inlägg nyss och så hakade internet upp sig..man blir ju tokig !! här har man kämpat och kämpat för sina läsare och så bara försvinner allt :) men jag får väl göra ett försök till då...alltför er ! ;)

är som sagt hemma i Vetlanda uppe i skogen och jag lever som en prinsessa!! mor och far göder mig med allt gott man kan tänka sig..Hör bara på dagens föda : kanelbulle,choklad, semla, fetaost fylld kycklingfile och ostkaka ( inte vilken ostkaka som helst utan äkta småländsk ostkaka från Vrigstad ) dom här hemma vet verkligen vad deras ögonsten vill ha :) kanske borde komma hem lite oftare ..hehe..semlan kan jag väl erkänna att jag köpte själv när jag tog en fika stund med Anton..förra gången sågs vi bara nån timma hemma hos honom på fest och då blev det inte mycket prat för det första jag gjorde var att spilla ut typ hela hans öl över honom..oooops!! så vi fick torka lite..:) men idag kacklade vi om allt och ingenting..när man väl ses märker man hur mycker man saknar vännerna här hemma..Lite tråkigt att anton har åkt iväg för att spendera helgen i göteborg nu när jag väl är hemma..dålig planering anton ;)

nu sitter jag ute hos pappa i skogen och kollar på sveriges sämsta bilförare..funderar nästan på att kila ner och kolla om han har bunkrat upp med något annat kaloririkt att stoppa i munnen..finns ju inget härligare än ett välfyllt kylskåp :)
och ingen annan stanns jag kan koppla av så som jag kan här ute..hatar egentligen att sitta still och rulla tummarna..men även fröken Eriksson som har myror i brallan gillar faktiskt att ta det lugnt ute i skogen ibland :)
men det är bara här ute i huset jag kan göra det..kommer ihåg hur jag som barn älskade helgerna jag spenderade här ute hos pappa, brukade strosa runt ensam och pyssla i skogen och bygga fågelbon, lägga ut mat till älgarna och prata lite med mig själv, för även som barn hade jag svårt att hålla munnen stängd :)
nä nu ska jag njuta av lugn och ro i soffan !

*smack


ute hos pappa :)


från köksfönstret  :)

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh jag vill åka pulka när jag ser det där :) Ha en mysig helg hemma nu!

2009-02-12 @ 22:43:21
URL: http://johanssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0