kamera..

ååh vad jag skulle behöva en kamera..så trisst att inte kunna lägga upp bilder..dom med mobilen blir ju inte så jätte roliga direkt! men ska göra ett försök sen ändå..har ju shoppatloss idag och vill ju visa mina kap :) fick en hel del för pengarna !! lovely..men nu får knappt jag själv plats i min lägenhet, så trångt är det..kläder överallt !! men håller faktiskt på att organisera det lite så gott det går..hatar när det är rörigt !! jag får stress då..och det vill vi INTE att fröken Eriksson ska få för då är det inte roligt att vara i hennes närhet.snäser och suckar åt allt, klagar på det mesta och vill bara hoppa i havet och bli uppäten..
kanske bäst att fortsätta så man blir klar..
så skönt sen att ha fredagsmys när allt är på sin plats !!
ikväll är det dax för Bagge att skaka rumpa i let's dance igen..hejja hejja !!hörde visst att hon har en romans på gång oxå !! smarrigt värre ;)

*smacken

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha ja Wahlgren är hon tydligen tillsammans med:) du ser vilken koll man har, Det var kanske inte super bra men så dåligt va det inte, tänk på att jag inte hade någon som helst inspiration. Ja jag lovar köpa en jätte jätte fin present till dig linda lilla, men då måste jag bli bjuden på ditt födelsedags firande!

2009-02-27 @ 20:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0