keso

vi kom in på lite mat snack när vi lunchade innan idag...Keso har jag inte ätit sen jag gick i skolan och då spydde jag typ..inte alls min smak..sen funderade jag lite och kom fram till att jag äter ganska många saker idag som jag inte gjorde förr så varför inte testa keso? man dör ju inte..och det är jätte nyttigt..sen jag flyttade hemmifrån har jag faktiskt lärt mig att äta majs, brockoli, lite lax och grapefrukt, som till och med är en favorit nu !!
så när jag var och handlade innan slängde jag ner en burk keso i korgen, den minsta burken jag kunde hitta hehe..när jag kom hem började jag lite försiktigt med att doppa skeden i röran och provade men det smakade ju inte så mycket så jag fick helt enkelt ta och gräva och få upp lite på skeden...asså det var ju inte jätte gott men inte jätte äkligt..tog ett äpple oxå och efter en liten stund hade jag fått i mig 3-4 skedar...nja..jag kanske kan bli en kesoälskare jag med....men det lär dröja !
nu ska jag göra mig redo för att träna Bosu...
hörs sen

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0