kräsen ??

jag vet inte vad det är som har hänt med mig..såg faktiskt en kille i fikarummet idag på jobbet som jag aldrig har sett innan..ingen aning om vad han gjorde där..han hade ingen uniform på sig och pratade inte med någon..han bara satt där och läste massa papper..grejen är den att han såg ju faktiskt riktig bra ut..spanade in honom när jag satt där och drack mitt kaffe samtidigt som jag låtsades lyssna på vad mina kolleger pratade om ( har inte en aning om vad samtalsämnet var för jag kunde inte koncentrera mig) satt bara och drömde mig bort med mitt nya span men svarade ändå -mmm..-aaa..-mm..-precis.. nång gång ibland för att inngen skulle misstänka något..;) sen tänkte jag att jag måste ju närma mig och granska mitt byte så jag stapplade iväg mot datorerna och gick förbi där han satt..och då fick jag till min förskräckelse se hans skor !! eeuuu...helt fel! och han blev dissad direkt..asså om en kille är helt felfri förrutom att han har fel skor så blir jag helt OFF ändå..sååå osexigt..kan inte hjälpa det. har råkat ut för samma sak flera gånger nu...är skorna fel så blir det tack och hej...känner mig helt knäpp !! snälla säg att det finns någon mer än mig som är lika kräsen där ute ?? !!






Kommentarer
Postat av: fredde

haha jag bli chockad!

2009-02-05 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0