längtar

Jag vill ha

*värme !! Slippa pälsapå sig plagg efter plagg bara för att man ska sticka ut näsan i friska luften..usch..
*solen och ljuset på morgonen så man kan ta en härlig morgon promenix innan frukost
*på mig alla härliga vår och sommar plagg som hänger i garderoben
*grönt gräs att lira boll på
*en ny badrummsmatta och matchande duschdrapperi som jag har hittat på åhlens
*ljusa slitna jeans från gina tricot
*hög grå kjol med svart dubbelknäppning från H&M
*uteserveringar så man kan fika i solen
*storstädning och bära upp alla vinterkläder på vinden och göra vår fint
*och löning !!


längtar längtar längtar sååå !!


nu har man i alla fall kickat igång denna veckan som är slut om 6 dagar..

sen är jag en vecka närmare allt jag längtar efter !!

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0