Linda disktrasan Eriksson

Jaha då har man blivit söndersparkad av Patrik såhär en torsdagmorgon!! Jag kände mig slapp som en disktrasa när han sparkade in mig i väggen så jag satt där som en flugskit...varje spark flög jag typ 3  meter bakåt sen när jag väl skulle få sparkapå Patrik var jag ju redan helt mörbulltad så jag viftade mest med beneni luften..oj oj oj !!
Allt såg så lätt ut när instruktören visade.. - så lägger ni bara upp sparken här lite lätt, sen fintar ni med ett hopp och lägger in en hård spark..!!
mm visst, vadå LITE LÄTT??!! de va ju fasiken inte LÄTT !! 
I slutet fick jag dessutom boxas med ett monster med tandskydd och blå tröja, han bara matade slag i magen och sparkar i ryggen..lite lagom skönt sådär..jag stod mest bara där och försökte skydda mig så gott det gick..
Vi överlevde i alla fall men i morgon blir det nog värre..kommer ha ont i HELA kroppen !!
Men tack patrik för att vi tog oss i kragen och gick dit och körde skiten!! Tackar även för dom sne träffarna du fick in på mitt ben! hehe...
nu måste jag skynda mig att packa väskan och kläpå mig..pappa kommer om en timma...
over and out !!

*smack


boxning i thailand för ett år sedan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0