Linda har löpt

mmm nu tänker ni säkert att jag tror att jag är en katt eller hund eller nåt och springer runt här hemma och juckar mot soffan..men NEJ gott folk !! Linda har idag tagit på sig löpaskorna efter jobbet och sprungit en runda..Okey det var ju inte värsta maratonrundan direkt och tempot låg väl på en sån nivå att min farmor hade kunnat hakapå men jag slutade i alla fall inte att springa utan kämpade hela vägen hem..nja så värst lång var ju vägen inte heller..var ute i 30 minuter..alltid nåt i alla fall ! nu är jag ledig fram till halv 8 på onsdag morgon :) niiice !!
men det kryper i kroppen på mig, måste aktiveras annars får jag damp..ska fixa i ordning mig sen blir det väl en runda på stan i brist på annat och efter det vankas det lunch med angelina...veckans lista ska ju oxå fixas med det får bli lite senare..

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0