Linda hissar och dissar

Ikväll blir det en snabb lista och kanske inte så utförlig..mår lite illa tackvare gårdagens alkoholintag!
så låt oss få detta överstökat nu :)

Veckans hiss (v 7)

1 *Vädret som tidigare har blivit sååå dissat av mig..nu åker det in direkt upp på hisslistan :) underbart med sol och vit gnistrande snö !!

2 *Lokomotion det bästa stället i stan att förbränna kalorier på inför beach 2009..riktigt goa instruktörer och svettiga pass ! alltid lika roligt varesig man väljer att skaka rumpa på afrodans eller slå sig gul och blå på kick'n box :)

3 *Vännerna hemma i Vetlanda som alltid gör att jag trivs när jag kommer hem..Tack för en riktigt nice långhelg med god mat, massa onyttigheter, fest, alla hjärtans dag och allt annat. :) Love love !!



Veckans diss (v 7)

1 * Mens Linda..såå trött på denna gnälliga,sura och lättirriterade tös som kommer fram i mig nån gång då och då när det är lingonvecka som göra att nära och kära kan få höra både det ena och det andra när jag inte är på humör..FÖRLÅT ( speciellt till pappa ) jag kan inte hjälpa det...Mens Linda stick och brinn !!

2 *Buss och Tåg förbindelserna mellan Vetlanda och Karlskrona..!! 4 ½ timma för att ta sig dessa 15 milen till priset av 500 kr..det är illa...riktigt illa..tur man har föräldrar och vänner som kan ställa upp att köra ! tusen tack..nästa gång jag ska hem ( PÅSK ) ska jag fixa bil eller nåt...detta håller ju inte. Så jag hoppas ni där hemma förstår varför jag så sällan tar mig tiden att komma hem..inte så kul att spendera 9 timmar på tågbyten för att ta sig till skogarna...

3 *Föräldrar med 1000 frågor när man kommer hem på besök..visst dom vill bara veta att man mår bra och så..Men snälla välj rätt tillfällen..det vill säga INTE på morgonen vid frukosten när man vill ha lugn och ro, INTE när man sitter vid datorn, INTE när man ska fixa iordning sig för att dra på stan och absolut INTE när mens Linda är framme !!

Det blev en lista även denna vecka!
nu ska jag häva mig i soffan..det kostar att ligga på topp på lördakvällarna ;)
saknas bara den där söndagspojkvännen ..hade varit bra att ha nu..hehe

*smacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0