Linda hissar och dissar

då var man hemma från 1 timas Bosu som sög musten ur mina ben idag..kändes att man spelade fotboll igår...
nu gott folk ska jag däremot inte låta er vänta mer, nu kommer veckans lista.. 24 timmar för sent bara..sånt händer, det kostar att ligga på topp och denna gången fick listan lida.. :)

Veckans hiss ( v 8 )

* Slagerbaren inne på statt..vilken stämning..alla var fulla och glada :) folk sjöng med i dom klämmiga låtarna och skålade hej vilt..riktigt kul !!

* KHK har gått till playoff1..det trodde jag verkligen inte efter dom första matcherna i höstas men grabbarna grus har arbetat sig uppåt ! ! vann nu första matchen hemma i telenor arena i lördags med 7-3 och ikväll spelar dom igen..hejja hejja !!

* Cykelbuss ska göra karlskrona renare..haha..ur BLT : Allt är som vanligt - nästan. Du går upp på morgonen och släpar dig till närmaste busshållplats. Sedan stiger du in i bussen och sätter dig på en motionscykel och börjar trampa tillsammans med dina medpassagerare. Kraften från pedalerna används för att ladda de batterier som driver bussen framåt...skrattade lite för mig själv när jag läste detta förslaget från Sverker Lindeberg..alla sätt är bra utom dom dåliga :)
men vem vet..en vacker dag kanske vi alla sitter där och trampa..segt bara om man är själv på bussen..


Veckans diss ( v 8 )

* Måndagsångest och all annan ångest med för den delen..en av dom värsta känslorna som finns...på söndagkvällen smyger den sig oftast på, ångest för att man ska upp tidigt igen på måndagen, ångest för att det är 5 dagar kvar innan det är helg igen, ångest för allt man har druckit och ätit under helgen och ångest för att man har en heeel vecka att ta sig igenom med jobb träning och allt annat..veckorna blir sen inte alls lika tunga som man tror att dom ska bli ( jäkla tur) så varför bygger man upp den där ångesten egentligen?? det är ju en ny vecka = nya möjligheter..det handlar nog bara om att man oftast ligger i soffan helt död efter lördagens bravader..hehe

* Dåliga tvprogram på kvällarna nu är det vinter och vad ska man göra efter träningen på kvällen när tvprogramen sviker? usch...finns ju verkligen inget bra att titta på..förrutom The hills och melodifestivalen..men hallå, alla dom andra kvällarna då?? tur man har datorn..ge oss Desperate och Idol :)

* Posten som bran ner..upp till 600 paket kan har förstörts..stackars alla som hade skickat efter grejer..tur att jag inte hade ett stort paket där med kläder eller nåt :) branden stoppade all tågtrafik till karlskrona ( som var ganska skönt för mig eftersom jag då fick åka taxi i ställer när jag skulle jobba ) men ställde till det så att folk missade sina tåg tyvärr och vägar stängdes av i stan..och inte nog med det..jag fick jobba en hel lördag och lukta rök i håret !! blääää

japp där har ni veckans lista, som egentligen är från förra veckan då :)
nu ska jag se om jag lyckas hitta något sevärt program att titta på..tvivlar..suck..


*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0