melodifestivalen at my place

dagen har spenderats på 1344 ( fik ) där det har spanats och mumsats lunch och semla med tove siri och nadja :)
ikväll blir det schlagerkväll hemma hos fröken Eriksson, här bjuds det på vindruvor, jordgubbar, päron, kex och ost :)
så ska det pimplas vin oxå ! yeeey :)
nu blir det en promenad för jag mår illa av allt godis som jag har tryckt i mig!! ska försöka gå en liten runda så det lägger sig så man får plats med allt gott sen ikväll..

eftersom solen sken idag så passade jag på att ta på mig lite av mina nyinköpta vårplagg :)
blev den vita blusen med blå väst från ginatricot det matchade jag med blåa jeans från vila och svarta stövlar från dinsko :)




*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0