mens linda

slutade jobbet klockan halv fem och stressade direkt iväg till afropowerdansen..kunde inte riktigt hitta ryttmen idag..jag orkade lixom inte.visst ,jag skakade väl lite rumpa men inte alls som förra veckan när jag var helt dyngsur av svett och verkligen gick in för det..idag stuttsade jag mest bara runt och viftade lite med armarna..sen var det dax för power pump och lyckas hamna bredvid en mulat och en anorektiker...Kul att stå där och kolla in i spegeln och känna sig både blek och tjock mellan dom två !! inte nog med det, instruktören , hon lassade på för kung och fosterland idag..fattar inte hur en sån liten tjej kan lyfta så mycke...hhm..då kännde man sig klen också..sen när det var dags för Bosu, ja då hade jag redan lagt ner..hehe..gjorde några situps men myglade mig mest igenom passet..fyyy såå dååligt...jag FUSKADE mig igenom 2 timmars träning..och jag var riktigt bitter.....nästan gråtfärdig..Noll ork och noll motivation..men jag kämpade mig i alla fall igenom den..alltid nåt..på vägen hem kom jag på att jag har ju den röda underbara veckan nu !! det måste vara därför...och om det inte är den så får vi tjejer faktiskt skylla på den ändå !! :) 

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0