Miss semla

jaha hur många semlor blev det nu då?!
3 st :) och guud såå gott det var !!
som tur är har jag gått två st en timmas promenader och tränat pump, core och spinning ikväll så jag har inte någon direkt mega ångest över bullarna och idag är ju dessutom dagen då man får svulla !! mer av dessa dagar till folket tack..någon som vet när kanelbullens eller våfflans dag är..?? hehe..*längtar
och eftersom det nu inte är någon som har vågat anta utmaningen med mig i semeltävlinger så utser jag nu mig själv till Sveriges bästa semelätare !! Linda semlan Eriksson är nu mitt namn ..nu ska det ut och tävlas i europa och världen och till slut kommer jag stå där som världens miss semla :)

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0