Nu är jag mig själv igen :)

Har nyss varit och tränat och det var precis vad jag behövde!! Nu är vanliga Linda tillbaka..inte någon förslappad soffpotatis som jag är på söndagar...!!
Har lite smått ångest bara..shoppade loss lite idag och det var verkligen inte meningen..det bara hände..köpte en klänning som kostade endel och om jag får gissa så lär jag nog bara använda den en gång..den var lite speciell..det är tänkt att jag ska bära den på min födelsedagsfest som jag håller på att planera :) aja..är det födelsedag så är det ..då ska man vara fin..sen köpte jag en skjorta, en skjortklänning, ansiktskräm, ögonskugga sen sprang jag förbi frissan och köpte schampo och inpackning, det gick ju på endel men det var det värt eftersom mitt hår var svinto efter lördagens håruppsättning..men nu efter duschen är det silkeslent igen :) så idag har det blivit lite jobb, shopping, fika och träning :) just the way I like it..! I'm back :)

nattis

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0