redan fredag !!

oj oj oj vad denna veckan har skenat iväg..!! fredag redan i morgon..helt lovely ! min absoluta favorit dag !! det är även dax för ledig helg och den kommer att innehålla fika, shopping, utgång, träning, myskväll och säkert massa massa mer trevligheter ! :) ska bara upp innan tuppen i morgon och jobba lite men slutar redan 8.30 så jag ska verkligen inte klaga, och det gör jag ju inte heller :) ser lite ljusare ut nu inför miamiresan så om en och en halv vecka kan det vara JAG fröken Eriksson som sitter i ett plan på väg till värmen !! som sagt, hoppas hoppas !!!!
kom nyss hem från träningen som idag blev en timmas powerpump och jag var riktigt nöjd, man ska ju inte jämföra sig med andra, men när jag idag kunde lyfta mer än killen som stod bakom mig när vi körde axlar, då bara njööt jag :) så härligt när träning ger resultat..Magnus Samuelsson ( världens starkaste ) släng dig i väggen ..!! ;)
har stått stilla nu i träningen ett tag och inte orkat varken mer eller mindre men denna veckan har det verkligen lossnat :) lagom till att man ska åka på semester och tappa allt igen..hehe..piss tråkigt..men what to do ??! semester tackar man ju inte nej till..
nähä nu hade jag inte mer på hjärtat för den här gången..
sov så sött sen så hörs vi i morgon på morgonen !!

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0