resultatet

ja, träningen idag kunde ju knappast bli sämre än gårdagens..hehe..
den gick faktiskt lysande !! :) nu käkar jag mina vindruvor och laddar..om 11 timmar är det träning igen.
då har jag och Patrik bestämt att vi ska på kick'n box...hur fasen ska det gå kl 8 på morgonen och han som dessutom är två meter lång typ..??!! jag kommer ju inte nå upp när jag ska boxa honom..jag får stå där och vifta i luften ..
om jag får in en fullträff eller inte i morron lär ni få veta runt tio tiden när jag är hemma ( förhoppningsvis om jag inte är blå slagen ) och ska duscha och hämta väskan sen bär det av mot vetis !! :) ska försöka hinna slänga in ett inlägg i bloggen innan avfärd !!
nu blir det chill i soffan !

God natt på er !!

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0