sool :)

solen skiner över snön, mig och hela Vetlanda :) helt underbart..ångrar inte en sekund att jag har åkt hit över helgen !!
har varit en runda på stadens gator med anna idag och kollat läget..sen tog vi en lördagsfika med Emma och Sofia där jag träffade massa roligt folk som jag inte sett på länge så det blev kramkalas :)
och nu är man även en semla tjockare med..hehe 
och ett par skor rikare :)
i morgon bär det av mot Kallekrona..ska väl bli skönt, skönt att komma hem till sin lägenhet...men usch för att jobba igen !! fy faaasen..mer semester åt folket tack !!
nu blir det chill i soffan med Ida och njuta nu in i det sista..

tjingiis så länge

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0