suck

lämnade in min semesterlapp idag...får typ till 99% ledigt...hade redan börjat planera vad jag ska ha med mig men så pratade jag med min kära resekompis som nu förmodligen har fått förhinder...inget hon kan hjälpa men bara sååå tråkigt...så nu kanske det blir att stanna hemma... :(  hmm...
aja..bara att vänta och se hur det blir...hoppas hoppas !!
usch vilken dålig bloggerska jag har varit idag..sorry..har jobbat hela dagen, sen kilade jag direkt iväg till 30 minuters core och sen 1 timmas bosu så jag har inte haft tid och sen har jag dessutom inte haft nåt kul att berätta..
nu blir det sängen så lovar jag att gott göra er i morron :)
ska upp om 6 timmar och 30 minuter..KUL..sängen ropar nu !!

*smack och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0