såå lyckat !!

Igår var lördakvällen då Linda Maria Therese Eriksson INTE skulle gå ut...
Hamnade i Idas soffa framför melodifestivalen som igår var riktigt riktigt bra..och hur het är inte Måns då ??!! grrr*
Vi diggade musik, dregglade över Måns och käkade glass..allt var lugnt och stilla..men sen är det något konstigt som händer med mig på just lördakvällarna.jag blir så svag så svag..så fort någon säger VIN så trillar jag dit..hehe
efter ett antal sms och övertalningar stapplar jag till slut in på hotellet trots att jag bara hade mina tråkiga jeans, skjorta och 0 alkohol i kroppen..men vad gör man inte för en utekväll i Vetlanda?! :) möter upp Jocke ( som är boven i dramat, han som lurade ut mig ) och vi begav oss till baren direkt och där blev det vin, vin och lite mer vin...vi minglade runt och babblade,skålade, pratade med vakterna ( Jocke var lite olydig hehe) och kramades med allt och alla.. hade så förbaskat roligt, härligt att vara hemma bland gamla vänner..blev full, fullare och tillslut fullast...hehe..
eller fullast var nog Henke för han tog sig inte ens ut..:) *besviken !! aja...vi tar igen det när jag kommer hem till påsk vännen :)
och allahjärtansdag till ära så blev det ju oxå lite pusskalas denna underbara afton ;)
ca 2 timmar blev det på hotellet eftersom dom stänger 01.00 ( tur var väl det för annars vet jag inte hur det hade slutat ) och ändå lyckas jag inte komma ihåg allt...sista halvtimman och promenaden hem är lite suddig..hehe..lika bra det kanske...tsss :)
yes så blev alltså lördagen den 14 februari då fröken Eriksson INTE skulle ut....Tack Jocke, den blev bäst !! :)


*smack


Bara såååå NÖJD ! vilken helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0