vart tog jag vägen ?

vart har jag varit hela dagen ? inte ett endaste litet inlägg..!!*fy skäms på mig !
jag satt faktiskt på rast i malmö och loggade in vid datorn, klickade mig in på bloggen och skulle kladda ner något..men kände att jag inte riktigt skulle fåtill det..så jag minglade lite med mina koleger i stället..har väl inte så jätte mycket att skriva nu heller om jag ska vara ärlig..känner mig som en ointressant torr boll..usch.inget spännande som har hänt på jobb idag och här hemma i soffan är det ju inte så mycket action direkt..ska iväg och träna Box ( nästan samma pass som jag och patrik var på förra veckan när jag blev söndersparkad hehe, fast mer inriktning på boxning än sparkar ) ikväll med Karin som fick hoppa in i stället för Anna som har brytit fingret och är sjukskriven nu i 2 veckor..nice.. ;) kanska kan hoppas på att man bryter ett finger eller två på träningen ikväll..hehe..



hörs later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0