full rulle..

Idag ør det full rulle..Hade i och fær sig sovmorgon idag till halv nio men det uppskattas  inte från min sida..Jag trivs bøttre med att gå upp med tuppen och sluta tidigt..Idag slutar jag helv fem !! vad ør det lixom??!! Ena dagen slutar man halv tio på morgonen och nøsta dag kan det lika vøl vara halv fem..vårat schema ør færtillføllet rubbat..men men..snart kommer det nya och då ør det søkerligen bøttre :) lite mer tidiga mornar till mig tack !! :)
Missade att åka till kastrup idag..vi blev lite sena så så det blev stressigt så jag fick hoppa av tåget i Malmæ syd fær att ta mig tillbaka till Malmæ igen..och jag blev ju inte ledsen direkt..:p Nu sitter jag hør och har rast..
Datorns skriver tyvørr med danska bokstøver, hoppas ni færstår vad jag skriver..knappt jag gær det sjølv...
jag ør ingen viadre færtjust i danska precis..Om en halvtimma bør det av mot vackra Karlskrona igen, kommer hem halv fem och kl fem bærjar fotbollstrøningen så då ør det bara att løgga benen på ryggen och kuta hem fær att byta om och sedan færsæka lira lite boll på nogon gyttjepæl som ska færestølla en grusplan...
Sen blir det hem och fixa mat fær att sedan krypa till søngs och i morron ska jag upp tidigt till jobbet fær att sedan hoppa in i en studio fær en liten plåtning till ett projekt...vad det blir fær bilder och vad dom kommer anvøndas till berøttar jag nog i morron , så då måste ni in och løsa :) Kenza sløng dig i vøggen med dina modellbilder....hehe..skoja bara..det ør inte så glamouræst som det løter..I helgen blir det ævning till brællopsmøssan som ør nøsta helg :) Hoppas man får en fin klønning på visningen :) sen ska jag hinna med en utgång på lærdag kvøll oxå..har inte varit ute på fem veckor !! vet inte nør det hønde sist..hehe..så nu ska det ut och skakas rumpa vill jag lova..!! Yes så ligger planerna , full rulle, få se nør jag har tid æver att kladda ner något har igen..
Tills dess, Ha de bra gott folk

*smackis

Kommentarer
Postat av: Johan

hehe var tvungen att läsa din blogg också när jag ändå läste patriks.

Modellbilder.. någon agentur eller fotograf?

Tipps från coachen, ge dig inte ut på Tacs agentur:)

Hehe jag och några vänner har ett smeknamn till er tågkonduktörer som gör patrik irriterad; Tågsäkten.. ni pratar alltid om tåg o tågtider.. när jag själv är med patrik är det enda han snackar om.. jag förstår ungefär hälften vad han menar:)

Jaja onödigt vetande men min grej att babbla. Lycka till med bilderna:) Och kul sida detta

2009-01-29 @ 17:42:25
URL: http://johanvspatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0