Gissa vem som var där...

Idag tog jag mig i kragen direkt efter jobbet och begav mig till gymmet för att köra styrka lite lätt och gissa vem som var där ??!! mm mycket riktigt den störiga tantan från förra fredagen..Nu tror hon dessutom att vi är best friends oxå bara för att vi nu råkar träna samtidigt och hejade så glatt på mig och skulle hela tiden köra miskinerna bredvid mig..Hennes klädsel idag var svarta byxor med en vit tröja där det stod ALL WE NEED IS LOVE...hhmmm..hon lär inte ha någon love där hemma så som hon raggar runt bland gubbarna, fick åter igen höra hur stark hon är och bla bla bla...
När jag var färdigtränad gick jag upp i omklädningsrummet och träffade Tove och Maria...Maria visste direkt vem jag menade, hon är tydligen ökänd på lokomotion, ska höras och synas över allt!! det är väl inte jag om 40 år??!!  Hjälp....!!

Ska snart på stan och luncha med Tove Maria och Sofie men idag är det är en såndär dag ni vet när håret saknar sin glans, huden är grådassig och alla plagg i hela garderoben gör att man ser ut som man är stor som ett hus..så det får bli lite extra make up och hårspray..det bruka lösa det mesta :p

I morron skulle vi ju öva inför modevisningen med bröllopsklänning och allt..men vet ni vad som hänt...?!! dom har skickat ut mejl till fel adresser...vilket innebär att man inte har kunnat svara och då tror dom att man inte kan medverka..så nu har dom skaffat andra modeller från andra städer...inte så lyckat.skulle få besked senare om vad som kommer att ske nu när dom har dubbelbokat oss..jag som såg fram emot att vara brud för en dag :(
I eftermiddag ska man i alla fall iväg och plåtas...berättar mer om det ikväll....men som sagt..det är dock inte så glammigt som det låter..:p hehe
nu ska jag gå loss med hårsprayet och försöka piffa till mig lite man vet ju aldrig vem man möter på stan :)

*smackiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0