God morgon lediga lördag!

Ledig lördag men inte är jag ledig för det inte..Nu blir det att städa lyan innan jag ska sticka iväg och svettas lite på lokomotion 9.30...( det är inget fel på mig för att jag städar kl 8 på morgonen, jag är bara lite morgon pigg av mig)  
När träningen är klar ska jag hem och fixa i ordning mig för en traditionell lördagsfika 12.00, för att sedan klia bort och prova ut klänning 13.00..Repetition mellan 14-16 sen måste jag fixa så jag får lite mat i kaggen oxå så klart innan det är dax att gå loss med hårspray och make up inför kvällens utgång...
Så jag har lite att fixa med idag..men det är bara skönt så man inte sitter och rullar tummarna...
Nä nu ska det städas !!
Ha en toppen lördag !!

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0