Gymmet = pensionärernas mekka ??!

Tänkte att jag skulle få träna lite i fred, så jag kilade iväg till gymmet direkt efter jobbet, slutade halv nio idag :) Men när jag stegade in i lokalen möttes jag av Agda, Berit , Gun, Hilda, Stina, Bertil, Arne , Ture ...you name it !!
Hela PRO var ju fasiken där..!! vad händer lixom?? vad är det som gör att Karlskronas alla pensionärer ska träna kl nio en Fredag morgon när just jag ska dit ??!!ååhh....Fick ju vänta jääätte länge på att få köra mina maskiner, för det var ju självklart att dom skulle köra just dom jag ville..riktigt irriterad var jag..Sen kommer pricken över i:et..En tanta med knallrött hår, rött läppstift och slimmade träningskläder..Hon var ju skogstokig..sprang runt till alla gubbarna och tokflirtade.. berättade vilken bra form hon var i, hur stark hon var, hur många gånger hon var på gymmet i veckan och bla bla bla...bara sååå störig..!! helt desperat kärring...
Jag fick nog och traskade hem..Fast det var nog lika bra det för jag är ganska sliten i kroppen känner jag..
Idag är det shopping, lunch och filmkväll med Frida som står på tapeten!! :) Lovely!

*smack och hej

Stanna hemma nästa fredag tack!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skyll dig själv om du är på tant-mekka Friskis! byt GYM!

2009-01-26 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0