Jag är inte gjord för att bo i Sverige Nov-Mars !!

Frågan är varför jag klämdes ut i Sverige.. Mörkret Nov-Mars gör mig tokig..okey november och december går väl okey då är de juletider mm, men Januari-Mars ja då blir jag en riktig bitterfi**a..Folk snackar om höstdepprisioner men min mörka tid är nu..just NU !! usch.. Måste, bara måste fixa ledigt i Mars och åka bort lite..Det lutar åt Miami. Har varit på många ställen här i vår värld men aldrig på den sidan jorden så nu tycker jag det är dax !!
När vi gick på stan innan jag och frida var det helt underbart att gå i affärerna igen, vår och sommar kläderna börja komma in och det kliar i fingrarna..men glädjen varade inte länge när jag vi räknade ut att dom färglada kläderna skulle vi inte kunna använda förren om typ 3 månader..hhmm KUL :( Jag får väl hålla ut..
Nu bjuder jag på lite bilder från några av mina resor så kan ni drömma er bort och ni som mot all förmodan inte blir sugna på att resa bort när ni ser dom kan ju höra av er ....
Jag vill i alla fall till värmen så jag slipper vara bitter !!

Pyramider, EgyptenEgyptenEgyptenAnna och jag, EgyptenEgyptenJag och Ida i TurkietTurkland med Anna :)turklandannie i turklandturklandgreklandgreklandgreklandgreklandThailandThailandhittade en liten krabba i ThailandThailandThailandThailanddykning i thailandthailandCypernFrida och jag, Cyperncypernpoool :) cypernEgyptenegyptenEgypten

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilka gamla bilder du fick fram. speciellt Turkiet 06 :)

2009-01-20 @ 16:30:56
Postat av: Frida

Vilka kanon bilder.. ser ut att komma från någon tidning som resetips:) Vill oxå ha sol... NU NU NU

2009-01-20 @ 17:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0