Julskinka

Kom precis innan för dörren efter en låååång promenad som Anna, Fedde och hans två monster till hundar drog ut mig på. 1 timma och 18 minuter om man ska vara exakt ! och fyyy faaasen va min kropp är seg..När vi gick idag kändes det sådär som det kan göra i mardrömmar, man springer och springer men kommer ingenstanns..Exakt så kändes det..
Och det blev ju inte bättre av att jag ständigt hade ett monster upp i rumpan som nafsade efter ett bett av min julskinka..Just julskinka är vad jag blev kallad när jag var liten..Eller liten var väl kanske fel ord. Yngre passar väl bättre för liten det var jag inte direkt..Fast det fattade jag aldrig, inte ens när jag blev kallad julskinka..Jag var lika glad ändå och det enda jag tänkte på när jag hörde ordet julskinka var att det är ju gott..hehe..Efter några år slog det mig och jag insåg att det var nog inte för att vara snälla killarna i sexan kallade mig julskinka..Skönt att jag inte fattade det när jag var liten..Ibland kan det vara en fördel att vara en dumm blondin ;)
Nu blir det frulle sedan väntar en dag på stan med Tove och naturligtvis en maratonfika i några timmar :)

Pöss
 


the one and only Julskinkan  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0